roligt #2:

nervösa telefonförsäljare

jag har själv erfarenhet av detta från min inte så långa karriär på CCVattugatan i blge. minns mitt stoltaste ögonblick när jag sålde "6 st kalle anka för endast 99 kr". lät ungefär:

- hej, ebba heter jag och ringer från kalle anka. det är så att vi har sex... (kort avbrott följt av pinsam tystnad då jag inser vad jag sagt följt av ett antal ehh..jag menar..alltså..)

nyss ringde

- magnus magnusson! eller oj, vad säger jag..
- haha hej hej
- ja, hej heter jag....

Kommentarer
Postat av: amandaolzon

Haha, pappa köpte en Kirby. Tror minsann Lisa Grill köpte en med! Kirby är här.

2010-03-18 @ 13:38:49
URL: http://nattstad.se/amandaolzon
Postat av: Albin

"Hej, det är Albin, det går bra att beställa"... Ibland blir det inte helt rätt i driven på Max heller...

2010-04-07 @ 00:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0