19!!

åå underbara dag! solen lyser över snödrivorna, mamsen står i köket och lagar mat så det doftar hem ljuva hem, jag och ida har precis varit ute på en stärkande promenad med vårt fridfulla husdjur och mina nyöppnade paket ligger framför mig på vardagsrumsbordet. med andra ord, det är min födelsedag!!

sms:en och facebook-hälsningarna bara strömmar in och jag känner mig så oerhört populär. snart vankas det middag fast vid lunchtid med familjen hedin och sen blir det förferre med massa kära vänner + utgång på faluns hejdundrande nattklubb etage (a.k.a slittan/slitty/clittan/clitty).

nu tänkte jag gå i min faders fotspår och leta rätt på nån sladd så vi kan få lite vettigt ljud så vi kan ösa musik ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0