con queso

sökte nyss ett jobb som jag hittade på platsbanken. man ska under en dag demonstrerar och ge ut prover på....tamtidaa....OST! tyckte detta passade mig ypperligt. särskilda rader i anställnigsansökan som jag gillade:

"Intresset för ost ökar hela tiden och därför vill vår kund satsa på ett stort antal demonstrationer för att få kunderna att få upp ögonen för dem"

"Du kommer att få en telefonutbildning för att lära dig grunderna om ost men vi ser gärna att du tycker om ost och har ett intresse för produkten."


 

efter jag fått min telefonutbildning i ostens grunder ska jag ge er en fantastisk genomgång i vilka ostar som ingår i denna ostbricka jag hittade på google. a cheezier life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0