the end of life as we know it

ja, när kommer det att hända egentligen?

är lite för trött på det mesta just nu. känner att det behövs en ny spännande och positiv faktor i livet. en helt ny garderob skulle inte sitta fel. alltså kläder i garderoben, inte själva möbeln. en utlandsresa. ett nytt gäng med roliga människor. en liten pojkvasker att krama om. eller inte en liten förresten, helst en lång och vältränad. . .

nu ska jag öva fiol och piano. kanske gå ut med hunden. kanske övningsköra när mamma kommer hem. skriva lite svenska. facebook. hemma hos jamie, nejfan det har slutat gå. patiensduell på msn med ac. vara bitter. sova.

 

 


Kommentarer
Postat av: jullan

edel! min älskade edel. jag vet hur trean kan kännas, oh ja det vet jag. men på söndag kommer jag hem och peppar upp dig, för det är bara ett år sen är du free as a bird att göra PRECIS vad du vill. och från och med kanske den 20 sept (flyttar ju den 15, måste bara fixa en garderob eller nått att bo i) ska du hänga i manchester med mig åtminstonde varannan helg! så det så! SES SNART, LOVE U!

2009-09-02 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0